Etiketak

Argitalpen aipagarria

NOR NAIZ NI?

2016(e)ko martxoaren 16(a), asteazkena

TXOKOEN ETA PROIEKTUEN ARTEKO BERDINTASUNAK


Kaixo irakurleok!

Gaurkoan, txoko eta proiektuen arteko berdintasunak argitaratzeko proposatu zigun irakasleak. Horretarako, taula bat egitea pentsatu dut, irizpide batzuei jarraituz; hala nola, espazioa, denbora, irakaslearen papera, etab. 
Espero dut zuen gustukoa izatea eta hobeto ulertzea bi ikaskuntzen hauen ezaugarriak.



PROIEKTUAK
TXOKOAK
BERDINTASUNAK
IRAKASLEEN PAPERA
Behatzea/ gidatzea/
laguntzea
Behatzea/
Laguntzea/
Gidatzea
Beraz, hauek dira bien arteko berdintasunak: Gidatzea, laguntzea eta behatzea.
IKASLEEN PAPERA
Sortzailea izan behar da, hau da,  parte hartu behar du, aurrezagutzak izan behar ditu eta elkarlanean aritu behar da.
Sortzailea eta aktiboa izan behar da, parte hartzea beharrezkoa da.
Sortzailea/
Parte hartzailea/
Aktiboa
ESPAZIOA
Gela osokoa izango da.
Taldeetan banatuko da.
Azkenean, jarduerak gelan egiten dira.
DENBORA
Ikasturtea osoan zehar edo denboraldi batean egiten da eta aurretik zehaztuta egoten da.
Ikasturte osoan egiten den metodoa da eta mugagabea izaten da.
Berdintasunak izan beharrean, desberdintasunak ditu. Izan ere, proiektuan zehaztuta dago eta txoketan, aldiz, mugagabea.
MATERIALA
Erabilitako materiala espezifikoa da.
Erabilitako materiala txoko bakoitzerako zehatza izango da.
Kasu honetan, desberdintasunak daude; batean materiala berdina izango da guztientzat, eta bestean, txoko bakoitzean ezberdina izango da.
Hala ere, material konkretu bat erabiltzen da.
IKASLEAK NOLA BANATZEN DIRA?
Denak batera  antolatzen dira.
Talde txikietan egoten dira.
Berdintasunik ez.
GAIAK
Ikasleak haien interesen arabera aukeratzen dituzte.
Irakasleak ezarritakoak.
Berdintasunik ez.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina