Kaixo irakurleok!
Gaurkoan, txoko eta proiektuen arteko berdintasunak argitaratzeko proposatu zigun irakasleak. Horretarako, taula bat egitea pentsatu dut, irizpide batzuei jarraituz; hala nola, espazioa, denbora, irakaslearen papera, etab.
Espero dut zuen gustukoa izatea eta hobeto ulertzea bi ikaskuntzen hauen ezaugarriak.
PROIEKTUAK
|
TXOKOAK
|
BERDINTASUNAK
|
|
IRAKASLEEN
PAPERA
|
Behatzea/ gidatzea/
laguntzea
|
Behatzea/
Laguntzea/
Gidatzea
|
Beraz, hauek dira bien arteko berdintasunak: Gidatzea,
laguntzea eta behatzea.
|
IKASLEEN
PAPERA
|
Sortzailea izan behar da, hau da, parte hartu behar du, aurrezagutzak izan
behar ditu eta elkarlanean aritu behar da.
|
Sortzailea eta aktiboa izan behar da, parte hartzea
beharrezkoa da.
|
Sortzailea/
Parte hartzailea/
Aktiboa |
ESPAZIOA
|
Gela osokoa izango da.
|
Taldeetan banatuko da.
|
Azkenean, jarduerak gelan egiten dira.
|
DENBORA
|
Ikasturtea osoan zehar edo denboraldi batean egiten da
eta aurretik zehaztuta egoten da.
|
Ikasturte osoan egiten den metodoa da eta mugagabea
izaten da.
|
Berdintasunak izan beharrean, desberdintasunak ditu. Izan ere, proiektuan zehaztuta dago eta
txoketan, aldiz, mugagabea.
|
MATERIALA
|
Erabilitako materiala espezifikoa da.
|
Erabilitako materiala txoko bakoitzerako zehatza izango
da.
|
Kasu honetan, desberdintasunak
daude; batean materiala berdina izango da guztientzat, eta bestean, txoko
bakoitzean ezberdina izango da.
Hala ere, material konkretu bat erabiltzen da.
|
IKASLEAK
NOLA BANATZEN DIRA?
|
Denak batera
antolatzen dira.
|
Talde txikietan egoten dira.
|
Berdintasunik ez.
|
GAIAK
|
Ikasleak haien interesen arabera aukeratzen dituzte.
|
Irakasleak
ezarritakoak.
|
Berdintasunik
ez.
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina